Vitaminsarok

Táplálékunk az üzemanyagunk, ezért még azoknak is kiemelt figyelmet kell fordítaniuk rá, akik nem sportolnak. Az állóképességi sportot űzőknek ugyanakkor még ennél is fontosabb, hogy kialakítsák a teljesítményt optimalizáló táplálkozási szokásokat.

Életkorunk előrehaladtával könnyen okozhat gondot a megjelenő túlsúly ledolgozása, ami mögött több meglepő tényező is meghúzódik. Lássuk tehát, miért válik nehezebbé a fogyás az évek múlásával, és mit tehetünk annak érdekében, hogy hatékonyabbá tegyük az erőfeszítéseinket!

Szervezetünk számára a magnézium az egyik legfontosabb ásványi anyag, amely az izmok, az ízületek és a csontok egészségéhez is elengedhetetlen. Sportolók számára különösen fontos a többletbevitel. Sportorvost kérdeztünk az ideális napi bevitelről és a legjobb magnéziumforrásokról.

Gyulladásszerű, égető érzés, az ízületek forrósága, a végtagok merevsége reggelente - a változókor gyakran jár ízületi fájdalmakkal még akkor is, ha nem erőltettük meg magunkat. Íme, néhány tipp a panaszok kezelésére!

Az utóbbi években nagyon divatossá váltak az ultrarövid edzések: a HIIT, azaz a High Intensity Interval Training, a tabata és ezek különböző változatai.

Vágysz a lapos, izmos, feszes hasra, sportolsz és egészségesen étkezel, de valamiért mégsem tűnik el az a fránya zsírpárna a pocakodról? A következő ételek fogyasztásával hozzájárulhatsz a felesleg eltüntetéséhez!

Ha sportolásról és edzésről van szó, az emberek általában időhiányra panaszkodnak, holott sokan szeretnének fogyni, de ahhoz, hogy ez tartós és eredményes legyen, életmód-változtatásra van szükség.

A mélybordó színű, savanykás gyümölcs számos pozitív tulajdonsággal rendelkezik, egészségre gyakorolt jótékony hatását tudományos eredmények igazolják.

A sportitalok a magas intenzitású, vagy hosszabb időtartamú fizikai aktivitás során elvesztett folyadék, só és Szénhidrátok pótlására fejlesztették ki, ezáltal támogatva a sportteljesítményt.

A legtöbb gond a türelmetlenségből fakad: ha lépésről lépésre haladunk, és megengedőek vagyunk önmagunkkal, akkor nem csak a sérüléseket előzzük meg, de több örömünket is leljük majd a rendszeres sportolásban.

1. oldal / 4